Pank och bostadslos!

Direkt efter att jag skrivit det senaste inlagget sa gick jag in pa hostelworld for att boka nasta hostel. allt gick bra tills jag skulle betala och upptackte att jag inte hade nagot bankomatkort.  Det forsvann i sondags, men jag markte det forst igar kvall. Jag vaknade imorse utan att ha nagonstans att bo, runt 20kr i mynt i fickan och med en javla solbranna som gjorde det lite jobbigt att ga runt och bara pa all packning. Det har varit en lang dag, en massa vandrande, en lang vistelse pa svenska ambassaden och ett langt och dyrt samtal till swedbank.

Klockan ar nu 21.00 och jag har fortfarande inga pengar. Jag har lyckats ta mig vidare till punta del este och jag haller tummarna for att jag ska lyckats fa mig en slant imorgon via western union. Hur det kommer ga har jag ingen aning om och vad som har hant och vad som kommer att handa kommer jag att uppdatera er om imorgon. Just nu ska jag forsoka fa mig lite mat och forsoka tanka positivt. Ursakta inlagget utan prickar, men min dator ar urladdad och jag har inte hittat nagonstans att ladda den annu.

fortsattning foljer... /Aron


Kommentarer
Postat av: Malin

det låter ju inte kul :( hoppas du inte hade alltför mycket pengar på kortet som nån kan ha snott..



får man efterfråga lite bilder i bloggen?? :P



kul att höra att det går bra annars. och jag har samma funderingar som dig, vad tusan ska man göra av livet? vardag eller äventyr? i dont know.



ha det gött!

2009-12-17 @ 00:24:35
URL: http://ekofin.blogg.se/
Postat av: isa

hej, verkligen inte kul :(

hoppas att är bra med dig och allt går bra ändå och det ordnar sig.

2009-12-17 @ 21:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0