Ett evigt festande...

Buenos tardes!

Galet party igår. Det började rätt slött runt 19-tiden innan folket hade dykt upp. Några häftiga tangouppvisningar, lugna och trevliga samtal med några Australienare och en väldigt seg Aron. Precis innan det mesta folket dykt upp så gick jag upp för att hämta kameran, vilken jag har varit väldigt dålig på att använda so far. Jag la mig i sängen en stund och somnade i en timme och blev väckt av en tjej som kom in och sa "the party is crazy downstairs" Jag lunkade ner för att kolla läget och hade bestämt mig för att gå och lägga mig tidigt och vara pigg under mina spanska lektioner eftersom ja inte gjort my homework. Men så fort jag kom ner så va festen galen, folk var fulla och en tjej kommer fram och skriker AAAROOON och kramar om mig. Ungefär då visste jag att jag var ämnad för att stanna. Festen gick vidare, jag träffade min svenska "internetpolare" Jonas från backpacking.se helt oväntat och shitchattade en del med 2 svenska flickor som dök upp igår.  Festen slutade klockan 2 och folk gick därefter ut på krogarna som precis hade öppnat. Jag gick och la mig tidigt vid 3-4 efter att jag suttit uppe ett tag och snackat med min Israeliska roomie som jag glömt namnet på.

Klockan är nu snart 12. Jag har varit uppe sen 7.30 och hunnit med att käka frukost och haft 2 timmars spanskalektioner. Läraren är verkligen fantastisk, men allting går alldeles för snabbt och det är tur som fan att jag läst lite spanska innan jag åkte. Ikväll har jag ställt in festplanerna och hade tänkt sitta och vara tråkig framför mina spanskapapper. Jag mår fortfarande bra, allting är fortfarande great. Men jag hade gärna ha hunnit med att se lite mer av stadsdelarna san telmo, palermo och kanske la boca. Men jag har inte fått sova mycket de senaste dagarna och jag har nu druckit 4 dagar i rad. Jag har tyvärr inget roligt och spännande att skriva för tillfället. Men det kommer och snart kanske lite bilder kommer upp.

Hasta pronto! /Aron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0